so many days has passed so many things has changed.

Har bestämt mig. Ska satsa på modellandet 100%. Dvs, ta modellandet före skolan. Visst, risky as hell! Men man måste tro på något för att det ska funka! Helhjärtat!
Så tänkte börja skriva igen för att typ motivera mig själv! Peppa mig själv genom att skriva ner allt som händer. Kanske till och med motivera några andra? Vem vet!
Är jättetaggad iallafall. Ska fan börja om och bli bra!

Ska skriva om mitt träningsprogram i veckan, hur jag äter och annat som kan vara intressant eller ointressant.
Har fått ett krav om att iallfall träna minst fyra gånger i veckan, min inte så muskelösa kropp och kondition som inte finns där ska finnas där om fem månader. nu tusan.


JUST DET. mitt hår ser förjävligt ut just nu. Blir lite ledsen varje gång jag ser det. MEN AJA! ska färga det tillbaks den 27:e januari <3<3<3

MORSNINGKORSNING LOVERS!

Kommentarer
Postat av: M

Elsa,



Jag tror på dig, förstår att du står inför många tuffa beslut. Och livet är inte på något sätt enkelt. Men det är fantastiskt, just för att man faktiskt själv kan bestämma hur man vill leva det. Var rädd om ditt liv. Det är det värdefullaste du har.



Det finns en låt som Van Morrison skrivit som heter These är the days och den börjar så här:



These are the days of the endless summer

These are the days, the time is now

There is no past, there's only future

There's only here, there's only now



Fortsätt gärna lyssna på resten...



Carpe Diem!



Kram

Du vet vem...

2012-01-17 @ 21:59:44
Postat av: Jessika Horvath

Elsa, du är jätte vacker och duktig och jag tror verkligen på dig. Du kommer klara detta galant för du har det i dig. Jag önskar dig all lycka, fina vän!

2012-01-19 @ 23:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0