Day two - Morning

Nyttig mat ser ut som ren sörja!

Idag gjorde jag sojafärs med champinjoner och qinoa. Ser ut som jord typ! Tur att det smakar gott
vilken pest det hade varit annars.....och man blir tusen gånger mer mätt... Nu ska jag snart till skolan för att prata med rektor och såå! på Måndag ska jag lämna in dator, busskort, matkort, alla böcker, åh min seperationsångest till datorn alltså. Ni förstår inte. Och till min klass! Finaste klassen!
Sen ska jag tränaaaa igen. Haha, har sån träningsvärk, men tycker de är så sjukt skönt... Så det gör ingenting.

Now: clean up my mess in the kitchen. jag kommer aldrig bli någon bra housewife. Måste jobba på det!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0