Day one

Så! Jag hade tänkt att föra en "dagbok" då jag skriver minst ett inlägg om dagen.
Vad som har hänt är att jag har tagit ett sabbatsår för att satsa 100% på modellandet. Jag ska följa ett eget schema och börja jobba helg om två veckor!
Så jag kommer alltså föra en dagbok för ett helt år och skriva om alla förändringar, händelser (tråkiga som roliga), mina dagliga rutiner osv. Kommer självklart svara på frågor och sådant om det skulle vara något.

Så idag har jag:
Gått igenom och lagt upp ett schema jag ska följa nu så gott jag kan!
Jag skall träna 4-5 gånger i veckan. Äta ordentligt och sköta resten.
Hjälpte till att handla massa mat idag eftersom jag inte äter kött och måste tänka på vad jag äter. Skitjobbigt
Men jag tycker nog att det är värt det.
Berättade idag för min underbara klass att jag skulle sluta, skittråkigt att sluta i den klassen eftersom den är så bra.
MEN kommer säkert äga i den nya klassen nästa år också!
Har gått runt idag utan smink också. KAOZ. Trivs inte riktigt i det, men får vänja mig eftersom sminket förstör huden. WHYY OH WHY. Ny dag imorgon. Nytt inlägg.
Nu ska jag sova för jag ska på ett pass klockan halv åtta. NAJS VA?
Puss godnatt alla darlings!

bild - egen.

Kommentarer
Postat av: s

kommer sakna dig..........

2012-01-20 @ 07:49:17
URL: http://youngandwasted.blogg.se/
Postat av: edith

Gud va kul! :D de kommer bli jätte roligt att följa din blogg!! Ska du bo i göteborg då eller flytta upp till stockholm? :)

2012-01-20 @ 21:38:14
URL: http://edithl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0