Day five

Glömde blogga igår. För att jag tycker det är nedrans tråkigt att tråka ut er med min tråkiga vardag!
Men alltså är ju knappast kul för er att läsa om samma sak varje dag.
Idag har jag blivit utskriven från skolan! Nu börjar det på riktigt.
På fredag åker jag till stockholm, Tobias och min nya hårfärg. BÄÄÄÄÄST. Åker tillsammans med Amandis så de är äääännu bättre för jag hatar att åka ensam!
Har ju värsta utväxten nu eftersom det typ var 3 månader sen jag färgade det! Så det ser sjukt fult ut...........blä
Men på lördag då smällere.
Ska träna varje dag fram tills fredag eftersom jag missar några dagar också.
Vaknade typ halv åtta och möblerade om mitt rum. Vet inte vart jag fick energin ifrån. men det ägde!
Imorgon ska jag
- Hämta min tv
- Träna
- Kolla efter over-knee strumpisar. Någon som vet vart man hittar några som är helt över knät och som stannar där?


Såhär onajs är mitt hår nu!
Ska börja ta en bild varje dag bara för att se om de är någon skillnad på mig! inte håret utan överhuvudtaget!
coolish.
Sovsött nu och puss

Kommentarer
Postat av: edith

sv: aa okej :D

heheh tack!

2012-01-24 @ 16:39:29
URL: http://edithl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0