- questions and answers -

Någon på TUMBLR ville att jag skulle skriva lite om mig själv, typ fun facts i min "svenska blogg". Så varför inte?
Men ni fååååår kommentera här på bloggen om ni vill något angående denna bloggen haha! Iallafall.
Googlade runt lite och hittade några frågor som kanske kan vara intressanta! helt ärligt tror jag minst hälften av er tänker. "I. Don't. give. A. Fuck" Men nu vill jag tillfreställa denna stackars läsare som frågade! Kommer även svara på några frågor som varit ställda tidigare som jag inte orkat svara på .

Namn: Elsa Catherine Holmgren
Ålder: Fyller 18, 29 juni.
Längd: 175 cm
Blev "upptäckt": När jag var 13/14 år gammal.
Förhållande/singel? : inte singel
Naturliga hårfärg: Vet inte exakt just nu! typ. Ljusbrunt
Ögonfärg: Ljusblå....grå....grön... ljusa.. haha jag vet inte dom skiftar!
Favoritfärg: Röd, vit, svart, grå. haha vet att det typ bara är röd som är en riktig färg. BUT I REALLY LIKE BLACK AND WHITE......
Favorit sysselsättning: Fota, fotas, rita, musik- Sjunga, fixa och pyssla med saker... typ klippa i kläder haha.... kläder överhuvudtaget, kompisar såklart. Busa
Drömjobb: Efter jag är klar med modellande om det blir av, så SKA jag bli fotograf. AIGHT! min största dröm. Och om de skiter sig vill jag typ.... hålla på med något annat kreativt som man får jobba praktiskt med.
Vart i världen vill du helst? ranka 1,2,3! : 1: typ Australien eller nya zeeland. jag kan inte bestämma vilket av det. Verkar äga där iallafall! 2: New york 3: någonstans i afrika... SKA klappa ett farligt lejon innan jag dör.
Om du fick välja en kändis som du skulle vilja vara isåfall vem? en kvinnlig en manlig: Kvinnlig skulle varaaa Kaya Scodelario. för hon är de snyggaste jag vet (fortfarande) eller kanske Oprah för hon är så jävla älskad HAHA. VIlken jävla loveboost hon måste ha........ Manlig... Jake Cooper. dör. åh.
Favoritmärke/n: Acne, Altewai Samoe (världens finaste tjejer), Fred Perry eller typ, Ralph Lauren för jag hittade världens finaste klänning där igår. Älskar att inte ha några pengar. Det äger! TRY IT!
Bästa hälsotips: Dricka mycket vatten, men inte allt på en gång, då kommer allt ut lika snabbt som in :):) utan typ 2 liter per dag men lite då och då. Morötter ger lyster i hyn och man får färg. ehm, allra bästa hälsotipset som kommer få dig att må bra är att träna.... mår alltid skitbra efteråt pga alla endorfiner.. helt galet. Men att träna i lagom mängd är viktigt. Dra inte över gränsen. Inte mer än vad du behöver! Det gäller allt.
Favoritfilmgenre: Skräck, mindfuckfilmer, thriller, dokumentärsaktigt (skittöntigt jag vet) typ.... krigsfilmer. Wah vilken kvinnlig kvinna. Komedi är najs om den är najs liksom! som allt annat hahah... för trött för detta.....
Orkar jag göra mer frågor idag?: Nej! ställ gärna fler frågor men helst här och inte på tumblr

PUSS OCH GODNATT VACKRA MÄNNISKOR


Bild - Av Karolina Krupa. Modell - Jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0